On the wall of the studio, a switched on 16mm projector shows a scratched square of film shooting in a loop. A cube prings in through an open window. Motionless on the ground, he eventually imitates the mouvement of the square - a weak breath - when a noise of keys rings. Becoming afraid, he escapes through the window like a strange geometrical animal.