Michel, who suffers from violent hallucinatory fantasies, must deal with the imminence of death during an extradition flight to the United States. All at once, he'll suffer from his hallucinations, the other passengers' judgement, the rigidity of the American justice system, and the stress of an imminent crash. It's way too much for this weak, aging, and troubled man.