Fuck to exist: nothing else matters for Yuri. So he devours everyone else, everything must be consumed, constantly. And so each time, every partner must be marked on his skin, with a tattoo. Till one day, Nina changes his life. She will take his heart and offer him a new one. The heart of a dog. She throws Yuri in a dark world where everything smells like love, where everything smells like her. Where is she? So Yuri starts seeking for her, sensing her, sniffing the air like a dog.