Seventeen-year-old Kiara lives with her mother in an isolated house at the edge of a large forest. Both are bound by secret that has been kept under wraps for years. The arrival of the father-in-law of Kiara's brother will trigger strange apparitions which will send the young woman back to a childhood drama.