Claire lives a peaceful life in the suburbs with her loving husband, Victor, and her teenage daughter, Saratheir lovely house is the perfect theater for their trivial day-to-day routine. However, Claire doesn’t understand her daughter anymore. Sara wants to stay alone, doesn’t talk much and seems to maintain a weird relationship with Victor. Claire is hit with an unspeakable question: is Victor molesting her child?