Gaël is a fragile young man, a little bit lost, madly in love with Victor. Since the latter has left him for Julie, he'll do anything he can to get him back. Driven by a sensitive, adolescent exacerbation, and dressed in a skirt and high heels, Gaël goes to Victor's place in the middle of the night.