The Cirque de Mafate. It is here that Johan lives, in a cabin built far away from everything. A solitary type, he has adapted to surviving in nature. One evening, a young woman visits him and takes him to her place: a hut buried deep in the vegetation, and to the bedside of a dying child. But, on that particular night, someone saw him enter the hut where the child later died. Some men from the village gather together in the forest, accuse him, follow him, destroy his cabin, and chase him from the cirque.