Twenty-three-year-old Alice seems to be in perfect health. However, the slightest movement causes her huge pain. Even grannies in their late nineties are in better shape than she is! But this wretched pain is invisible and no one takes her seriously. Alice is alone, too alone. Until she encounters Gina.