Johnny is an alcoholic, Johnny is fatalistic, Johnny is a tortured soul, Johnny doesn't know how to control himself, Johnny is impulsive, Johnny is irratic, Johnny believes in nothing, Johnny has no emotional ties, Johnny isn't brave. But Aurélien doesn't care because, after all, Johnny is luminous.