Abdel has been working in a café in France for several years. His wife Zaina stayed on the other side of the Mediterranean. This evening, Abdel's young neighbors are celebrating: new software allowing them to call the homeland has become available. Between excitement and impatience, Abdel gets ready for his first Skype call.