Jhony is in love with Camila, but Camila is in love with Tadeo. The problem? Tadeo is a stylized dinosaur like Casimir's, which Jhony plays in a children's show he hosts with Camila. Retukiri Tukiri, a love triangle between a woman, a man and a stuffed animal.