Winter, 1990, at the border between France and Spain. Twenty-eight-year-old Sara, who is a few months pregnant, arrives in a small village in the Pyrénées to scatter her father's ashes. Here she meets Josep, her grandfather. Little by little, the past resurfaces and Sara will come to understand what her father never managed to pass on to her.