Within her team, Léa is an elite officer, commander of the judicial police at the famous 36 quai des Orfèvres in Paris. Protected and connected by an invisible link with her team, she rubs shoulders with the most obscure minds every day. Some days, the border between good and evil is invisible and leaves indelible traces.