Arya, a 7-year-old nomadic Kurdish girl, lives with her family in the Karacadag mountain range in southern Turkey. One day while walking her herd of sheep, she finds a strange object that she thinks must be a toy. She turns it into a doll and takes it with her during the rain ceremony. But her doll explodes...