Pierre asks questions about mechanics. He has a nightmare and loses sleep. Strange phenomena stay without answers. Men wait by the roadside to be hit by a car. The accident is a statistical datum. The industry of the automobile, as for leisure industry, prospers with our ignorance. The roof of a school collapses on itself. Relatives are worried. There is something rotten in the insurance kingdom.