It is in this forest where Gilles made an appointment with Lise, his nineteen-year-old sister. He tries to avoid being stabbed in the back. Lise joins him with hesitation. They have nothing in common, no memories. Gilles is wounded, he hides in the undergrowth. He does not want to tell her, but he needs her help. She has no choice. Together they go along these big forests and try to approximately invent certain fragile moments of a childhood which they have never shared.