An orderly life. A life like many others. A couple are in love, who are self-sufficient by custom. She comes home late. He begins too early. They cross each other. The time passes. The questions flow. What is left of their love? The fantasy and the reality conjugate in an ideal. It is a sensual, essential and disturbing wakening.