Paris, in the Menilmontant district. P'tit Louis, a homeless man, and Safia, his guardian angel, wander through a miniature world where chance meetings give rhythm to daily life in an urban environment that is amusing, but bittersweet. More than a representation, this film pays hommage to anonymous people.