Marcus and his brother Antoine land in Argentina. They've come to pass a few days to celebrate their cousin's wedding and intend to take advantage of the trip to enjoy the pleasures of Buenos Aires. The only problem is that Antoine was recently dumped by the woman he loves and Marcus is having a hard time cheering him up.