Nora is forty years old and has been single for far too long. She spends her days fantasizing about her boyfriend Laurent coming back to her. But when he does surface again, it's only to tell her that he's going to get married, and Nora's world crumbles around her. To get back on her feet, she will have to take a good look around her, make compromises, and see what life can offer her.