A girl dreams that she forgets her cuddly bear in a museum and that, years later, she finds it in the same museum, Beaubourg. In her night-race which entails her to the Museum Grévin, Zilia restores life in Emile Reynaud's wax figure which she takes to the Centre Pompidou where their respective toys became oeuvres of art.