1952, the Radiant City of Marseille receives its first occupants, eighty civil servants and compensated from war, coming from the four corners of France. Some are led by hte promise of Le Corbusier's ideals. Upon arrival, a couple experience the location, facilities, and space allotted to them. They each respond to the new habitat. Its uniqueness, its details. Their bodies question its spatial radicalism.