Off a sea resort, amateur archaeologists dive on the sites of former wrecks and try to protect their underwater discoveries from the insults of time. In a coastal city more or less similar, in an spa institute of care for people having hydrotherapy taking advantage of the sea to look younger, whereas in the old public baths, a mysterious group of retired people have started a club with the aim to reach eternal life.