In December, 2011, in a city in the North of Italy. As every evening, a young man goes back home. He is parking his car, when he discovers his sixteen-year-old sister in tears in front of the door of their house. She tells him that two young Roma's raped her brutally. The young man leaves immediately in search of the aggressors, but does not find them. The local residents organize a torched walking in solidarity with the girl. The tension begins to rise.