February 2011. During one night in Morocco, a child with a fever notices the presence of a ghost of a political exile who has returned to her homeland. In the darkness and delirium of fever, a silent tale, a bodiless voice and visions become entangled. The child of today and the ghost of the woman merge in a journey through space and time, which will lead the political exile to her lost memory. The history of decolonisation and of forgetten struggles reemerge, before new struggles overtake the past.