With these thirty spots, Alexander Schellow pursues his work of recollection through drawings and animation, this time from scenes observed in Marseille. Constituted of animations of three seconds edited in alternation with black screens, the spots appear and disappear before we can really seize them, like memories which infiltrate unconsciously the perception.