Here you are Scum, creature in cage. Your gaze waves inside the rage of our time. Your scream testifies of an individual and societal wound, traumatic memory of our condition to overthrow. Your survival gesture questions our visceral and structural link to violence. Scum, in your hands of silicon young germs are growing – they are in mutation.