In 1964, Arthur C. Clarke revealed his vision of the future in front of the BBC's cameras. Famous for having collaborated with Stanley Kubrick on the screenplay of 2001: A Space Odysee, the British author cast his mind ahead, with remarkable precision, to what are now the transformations brought about by the advent of the digital era.
Arthur C. Clarke's futurist visions and archival textures are intimately integrated with video, offering an amazing journey in time.