Contemporary Albania is at a turning point of its history. That it is about a child, about an architect, or about an European representative, the relations between the body and the space are at the heart of the social organization and the political stakes. By adopting three points of view going to a view, moved closer to an overview, this animation documentary questions the criteria which establish a civil society, at the very moment when it is being born.