In the heart of prehistory, discover the adventure of one of the first small mammals that evolved at the end of the Cretaceous period. At the time, dinosaurs, pterosaurs, and marine reptiles reigned on Earth. Mammals were present everywhere, but they were small in size, and they had to face all dangers in order to survive the laws of the prehistoric jungle.