An opera ballet that doesn't exist. A ghost-like piece, played in Opera Bastille and danced at Opera Garnier. An almost mystical link between both scenes. A musician is testing sounds in Bastille's pit. The choir are taking their place in the rehearsal studio. Both sides are fine tuning the work in progress of an opera ballet: Sarah Winchester, her grief, her madness, her home and her ghosts.