In 1786, Goethe traveled to Italy, a country he had dreamed about since he was a child. How can we visualize the beauty of his Arcadia, a place where everything is too bright for the eyes, starting with the eruption of Mount Vesuvius and the mysterious Englishwoman who was famous for her "attitudes"? A spectacle inspired by classical sculpture.