October 2021, a series of malfunctions in one of the reactors at a power plant leads to the first nuclear accident in France. Following massive radioactive fallout, the population is evacuated and access to the area is prohibited. Eight months later, as the authorities are ready to turn the page, inhabitants, evacuated residents, scientists, journalists, and employees of the nuclear sector offer us insight into the story behind this accident.