Thirty-year-old Mélanie takes great care training future representatives of a famous confectionary label. Entirely dedicated to Lutin Gourmand products, she will not tolerate a casual attitude of whatever kind from her trainees. Among them, however, is Annick, fifty, who makes no bones about her scorn for the aggressive selling techniques the company employs. It’s inevitable that a conflict will arise between the two women - unless unexpected events bring them together.