A large crowd floods the Champs Élysées: the Paris Marathon is about to get started. Juliette strolls among the marathon runners. She's not there to run the race. She has just come by to take a look. But then she exchanges a few words with a young runner and falls in love just as the starting pistol fires its shot. Juliette ends up running in the marathon - in her own way.