Antoine is the Head of HR of a big company. Managing people is his thing, so when his overwhelmed wife suddenly decides to go on holiday and leave him with the responsibility of the house and their four kids, he knows it will be a piece of cake for him. But Antoine has drastically underestimated the mess that four mischievous kids can cause...