One morning, the Morel family wakes up with a major problem on their hands: their bodies and souls have undergone a total reshuffling. The 6-year-old girl now finds herself in the body of her father, who is now in the body of his teenage son, who is now in the body of his older sister, who is now in the body of her mother, who is now in the body of 6-year-old Chacha… You don't get it? Neither do they. And this is just the beginning.