Beatrice, a vivacious, pretty woman in her forties, has just written a book where she tells the story of her new life with her husband Frederic. For the past ve years, following a scooter accident, Frederic has been blind and has had major side effects: he says everything on his mind without ltering himself in a totally unpredictable way... It’s the summer, and the couple heads out to the Basque country with their kids and gang of friends. Even if Beatrice took care to change the names in her book, old quarrels and secret jealousies are revived. Frederic is not the only one lacking lters...