The Castillon seem to be the perfect family. That is until Annie, the mother, fnds a positive pregnancy test in the bathroom. Is it Juliette's, her son's girlfriend? Poupi's, her teenage daughter? Another woman in her husband's life? Does her other son actually have girlfriends? Whatever the answer, this is no good news...