Tony is in his fifties, a school bus driver shut up in himself and living alone after having left his wife and daughter 20 years earlier. Shaken up by a cardiac alert, he finds the courage necessary to confront his past and sign up incognito for a dance course run by the daughter he never knew. All to (re)conquer her and give his life meaning.