Marc Bajau travels the length and breadth of the country for a clothing label. He likes this life on the road, free from all constraints and made up of one-night stands. But when he sets off on a trip to sell a new line of clothing, his latest conquest takes off, leaving him her son Lucas, a little six-year-old, to take care of.