Sam Suffit is the story of a young woman, a "marginal", who wants to become "normal". It's a bitter sweet comedy about young people, products of the seventies who, after living an original lifestyle, find themselves to be drop-outs, wondering how to rejoin the mainstream. When we first meet her, Eva is working as a stripper at a fair in Barcelona. Independant and changeable, at 20, she lives on her wits and off the people she meets. She stars out on a sort of obstacle course where income tax forms, social security and a voter's card become as much rewards as penalties engendering exasperation and giggles in her struggle to lea a normal life...