François and Annie are two sisters who couldn't be more different ; the only thing they have in common is their romantic disillusions and their joint decision to seek revenge on the male grender. Rallying to their cause Cri-Cri and Dizou - owner and chamber maid respectively of the Hotel de la Paix - they form an explosive foursome who waste no time planting the seeds of panic on the inner highways of France. Travelling on an obstacle course peppered with comic incidents, "Nobody Loves Me !" is an iconoclastic, bitter comedy that will reunite mothers, daughters, aunts, husbands, lovers and the long lost and forgotten... It's amazing the number of people you can bump into in a Winnebego !