A genuine performance film as Bernadette Laffont and Bulle Ogier engage, with reckless abandon, in a flurry of senseless destruction in a house at night. Somewhere between a hallucination and a nightmare. Both the explosive soundtrack and narration that accompanies the mayhem was provided by François Tusques.