Three children, brother and sisters, decide to kill their mother's lover, the village hairdresser. He is rehearsing Molière's "Don Juan" with their mother for the summer festival. They will become Don Juan and Elvire for a summer's night of music and fireworks. They embark on an affair. The children's father, an overworked doctor, realizes nothing. The children feel their childhood and the village order (even if it is a little crazy) are under threat. Something has to be done and fast. They devise a plan for the day of the public performance...