Jeremy, a young art photographer, needs money to finance an exhibition of his work. He turns to Maurice, a lonely bachelor who will do almost anything to buy Jérémy’s company. When his relationship with his girlfriend starts to fall apart, the young photographer visits a peepshow and is at once struck by the beauty of one of the performers, Otie. He uses the money Maurice gave him to pay for further visits to the sex shop...