Ada (Marie Louisa) is the heir who promises her dying father she will look for the son he left behind in Africa 20 years before. Her scheming cousin Nancy (Charley Boorman) tries to get Ada disinherited. Ada runs into several colorful characters -- a homosexual couple who grow tomatoes and sell ivory, a Spanish Civil War veteran, and some nasty Nazis. She also contends with her pretentious Spanish maid Carmen (Victoria Abril) and the handsome native Bumbo (Isaach de Bankole).