Set in a beautiful hotel in Mexico, the film tells the story of Anne, a young, vivacious woman who has three children by three different men. The children don’t know who their fathers are and the fathers don’t know they’ve had children with Anne. Eventful consequences ensue when they all find themselves on holiday together !
"The character of Anne is neither a victim of men nor slayer of men. She just took life as it came, and coped pretty well with it. Early in the film, she is seen as a woman who succeeds in everything—great job, great kids, great house. But the baby of the family disrupts that fine balance, and as soon as Anne realizes that all her decisions have been selfish ones, she begins to do some soul-searching."