Isabelle and Nina are opening a wellness and detox centre in the South of France with the help of Baptiste, a yogi handyman, Jessica, a tantric masseuse, and Maxime, an attractive equine therapist. Among the first clients: four obese teenagers sent by the city council, Marion and her thin sister Lio who pushes her to come “for her own good”, and their friend Émilie who, after losing weight, has found her husband cheating with a man… who is pretty overweight himself!