Ange-Marie is a 45 years old fisherman in Cap Corse in Corsica. He lives with his brother and his old mother in a secluded place, where women are becoming scarce. One day, on returning from fishing, Ange-Marie finds himself alone on the cow beach and sees three beautiful swimmers. The image of these women then haunts him and draws him out to sea.